معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، بر لزوم ورود بيشتر بخش خصوصي و جلب حمايت خیرین ورزشی تأكيد كرد و گفت: حضور خیرین در راستای توسعه زیرساختهای ورزشی، نیاز ورزش است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

سید احمد رسولی نژاد، در نشست با رؤسا و نواب هیأت های ورزشی استان چهارمحال و بختیاری، تاکید کرد: در رسانه هاي مختلف ورزش داراي مخاطبين بسيار زيادي است و هیچ برنامه تلویزیونی به اندازه فوتبال مخاطب ندارد و این نشان از ظرفیت بالای ورزش در جذب مخاطب و رسانه هاست.

وی، استان چهارمحال و بختیاری را محل مناسبي  برای برگزاری اردوهای کشوري دانست و گفت: این استان به لحاظ ارتفاع می تواند یکی از نقاط مهم برای برگزاری اردوهای ورزشکاران باشد.

گفت: در بند 3 اصل سوم قانون اساسی آمده است که آموزش و پرورش و تربیت بدنی برای همه مردم رایگان است که بخش اول آن برای آموزش و پرورش اجرا شده و در ورزش نیز باید این اصل اجرایی شود.

به گفته معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان؛ هم اکنون بيش از سه میلیون ورزشکار سازمان یافته در کشور وجود دارد و اعتبارات وزارت ورزش و جوانان باید جوابگوی این تعداد ورزشکار باشد.

وی گفت: استقبال عمومي و  توقع از ورزش در سطح جامعه روبه گسترش است و اگر حمايت مسئولين از ورزش بيشتر نشود با توجه به اينكه هزینه ها در ورزش بسیار بالاست، با اعتبارات و منابع موجود نمي توانيم جوابگوي تمامي اين نيازها باشيم./س

برچسب ها: ورزش ، حمایت ، خیرین ، بخش خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.