مبلغ 220 ميليارد ريال و معادل دو برابر آن از محل منابع بانك به عنوان تسهيلات تلفيقي به طرح‌‌هاي اشتغالزاي صنايع دستي و گردشگري اختصاص یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سید حسن حسینیان رییس اداره امور نظارت بر تسهیلات و پیگیری مطالبات بانک توسعه صادرات ایران در سومین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت به موجب قانون برنامه پنجم توسعه کشور موظف به حمایت از صنایع دستی هستیم و بر این اساس قراردادی به ارزش 347.242.000000 ريال با سازمان میراث فرهنگی منعقد گردید.
وی در پنل تخصصی تامین مالی صادرات صنایع دستی افزود برای گسترش مبادلات تجاری، پس از انعقاد قرارداد با سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری جلسات استانی متعددی نیز برگزار شده تا چگونگی تامین مالی خوشه های صادراتی نیز بررسی شود.
حسینیان در زمینه فعاليت‌هاي اختصاصي این بانک برای تسهیل امور با اشاره به اینکه همکاری حداكثري با صندوق ضمانت صادرات ايران در جهت پوشش ريسك سياسي و تجاري كشورهاي هدف مورد نظر است عنوان کرد: پرداخت تسهيلات در قالب خطوط اعتباري به صورت اعتبار خريدار ارایه می شود که برای این امر پرداخت تسهيلات ريالي و ارزي در قالب اعتبار فروشنده و اعتبار خريدار نیز مورد نظر است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار