ئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ همایش "حمایت از مردم مسلمان و انقلاب بحرین" 26 اسفند ماه در بروجرد برگزار خواهد شد.

"علاءالدین بروجردی" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ از برگزاری همایشي با عنوان "حمایت از مردم مسلمان و انقلابی بحرین" خبر داد و اظهارداشت: این همایش بعد از ظهر روز شنبه (26 اسفندماه) در بروجردی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش آیت‌الله اختری نماینده مقام معظم رهبری و رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع)، "شیخ دقاق"، شخصیت‌های برجسته بحرینی و مسئولان استانی حضور خواهند داشت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اهداف برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: همایش "حمایت از مردم مسلمان و انقلابی بحرین"، حرکتی است در جهت حمایت از مردم بحرین و اینکه مردم انقلابی این کشور بدانند که در جای جای دنیا مردم به فکر آنها هستند.

نماینده بروجردی در ادامه با بیان اینکه غرب و کشورهای مدعی حقوق بشر و دموکراسی، در مقابل جنايت‌هاي حاکمان بحرین سکوت کرده‌اند، اظهار داشت: در شرایطی که زنان و کودکان بحرین دستگیر و شکنجه می‌شوند، با آنکه نقض حقوق بشر در بحرین فاحش است ولی ما شاهد سکوت مجامع حقوق بین‌المللی از جمله سازمان بین‌المللی هستیم و این نشاندهنده سیاست دوگانه آنهاست.

وی با اشاره به برگزاری این همایش در بروجردی افزود: این شهرستان در جریان جنگ 33 روزه یکی از پارک‌های بزرگ خود را به اسم "سیدحسن نصرالله" نامگذاری کرد و در جنگ 22 روزه نیز یکی از میادین بزرگ شهر به نام "غزه" نامگذاری کرده است.

بروجردی گفت: همچنين در جریان سفر نمایندگان "جهاد اسلامی" و "حماس" به بروجرد، دانش‌آموزان این شهرستان در حرکتی نمادین قلک‌های خود را شکسته و به عنوان کمک‌ هدیه کردند.

نماینده بروجرد خاطرنشان کرد: پس از برگزاری همایش، میدان "لولو" به عنوان حركت انقلابی مردم بحرین در شهرستان‌ بروجرد افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار