معاون امور عمرانی شهرداری زنجان با تاکید بر رعایت حقوق شهروندان در زمان حفاری گفت: حفاری‏های غیر اصولی برای مردم مشکلات زیادی ایجاد می‏کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران اصغر عزیزی، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی عید نوروز دستگاه‏های خدمات‏رسان نسبت به حفاری‏ها حساسیت لازم را داشته باشند.

وی به رعایت موارد ایمنی در زمان حفاری در شهر اشاره کرد و افزود: دستگاه‏های مسئول در زمان حفاری نسبت به رعایت موارد ایمنی توجه داشته باشند.

معاون امور عمرانی شهرداری زنجان پر کردن حفاری‏های صورت گرفته در سطح شهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: مسئولین نسبت به مراحل اجرایی بعد از حفاری اهتمام داشته باشند.

وی رعایت حقوق شهروندان را لازم و ضروری دانست و یادآور شد: دستگاه‏های خدمات‏رسان در زمان حفر و پر کردن نسبت به اجرای درست فعالیت‏ها توجه داشته باشند.

عزیزی با تاکید بر هم سطح بودن دریچه‏های حفاری با سطح تراز خیابان، خاطر نشان کرد: عدم رعایت هم سطحی تراشه‏های حفاری با تراز خیابان مشکلات متعددی برای شهروندان زنجانی فراهمی می‏کند.

*دستگاه‏های خدمات‏رسان شهروندان زنجانی را به شهرداری رجوع ندهند

معاون امور عمرانی شهرداری زنجان با انتقاد از رجوع شهروندان برای مجوز حفاری توسط مسئولین مربوطه، اظهار داشت: دستگاه‏های خدمات‏رسان شهروندان زنجانی را به شهرداری رجوع ندهند.

وی با بیان اینکه شهرداری موظف است کار کارشناسی برای صدور مجوز حفاری در سطح شهر انجام دهد، افزود: بدون انجام بررسی لازم مجوزی صادر نمی‏شود.

عزیزی خواستار نصب تابلو توسط دستگاه‏های خدمات‏رسان در زمان حفاری شد و ادامه داد: دستگاه‏های خدمات‏رسان باید نسبت به نصب تابلوهای مختلف اقدام کنند.

*نصب تابلوهای ایمنی در حریم حفاری‏ها در سطح شهر

معاون امور عمرانی شهرداری زنجان با اشاره به نصب تابلوهای ایمنی در حریم حفاری‏ها در سطح شهر، خاطر نشان کرد: مسئولین موظف به استقرار و جانمایی این تابلوها هستند.

وی همچنین نصب تابلوی مشخصات حفاری را خواستار شد و گفت: دستگاه‏های خدمات‏رسان باید نسبت به نصب تابلوی مشخصات حفاری اقدام کنند.

عزیزی درج نام کارفرما، مجری و مشخصات دیگر در این تابلو را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: این مشخصات باید برای آگاهی شهروندان در معرض دید قرار گیرد.
برچسب ها: حفاری ، اصولی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.