مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: به علت بارش شدید برف و کولاک محور تهم ـ چورزق زنجان بسته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سید اکبر احمدی اظهار کرد: به علت بارش شدید برف که از چند روز گذشته در استان آغاز شده است، محور تهم ـ چورزق به علت کولاک شدید، مه و عدم دید کافی بسته است و رانندگان حق عبور از این محور را ندارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر محور زنجان ـ دندی، زنجان ـ طارم، نیک‌پی ـ ماهنشان نیز کولاک شدید وجود دارد، اضافه کرد: به علت عدم دید کافی در این محورها، تردد فقط با زنجیر چرخ ممکن است.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان همچنین به وضعیت محور زنجان ـ قزوین نیز اشاره داشت و گفت: این محور نیز به علت بارش برف دارای کولاک بوده و رانندگان برای عبور از آن حتما باید، زنجیر چرخ و لوازم ایمنی را به همراه داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر سایر راه‌های استان باز بوده و تردد در آنها امکان‌پذیر است، تصریح کرد: به رانندگان توصیه می‌شود، برای عبور از راه‌های استان حتما لوازم ایمنی از قبیل زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

احمدی همچنین از راه‌اندازی سیستم اطلاع‌رسانی در زمینه وضعیت‌ راه‌های استان به طرق مختلف نیز اشاره داشت و گفت: در حال حاضر در وب سایت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستمی راه‌اندازی شده که به صورت آن‌لاین آخرین وضعیت راه‌ها را اعلام می‌کند.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی سامانه پیامک 141 به منظور اعلام وضعیت راه‌های استان اضافه کرد: شهروندان و هم‌استانی‌ها می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت محورهای مواصلاتی استان با ارسال پیامک خالی به این شماره از وضعیت راه‌ها آگاهی پیدا کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان همچنین به سامانه 1000241141 نیز اشاره داشت و گفت:‌ این شماره نیز پل ارتباطی برای بیان آخرین وضعیت راه‌های استان است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت راهدارخانه‌های استان گفت: امسال 415 نفر از عوامل راهداری در جاده‌های استان مشغول فعالیت هستند.

احمدی با اشاره به اینکه 196 دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین نیز در راهدارخانه‌های استان وجود دارد، اضافه کرد: در مجموع امسال تعداد راهدارخانه‌‌های استان 27 مورد است.
برچسب ها: زنجان ، بارش ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.