رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از انهدام باند سارقان خودرو و کشف 10 دستگاه خودروی مسروقه در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، قاسمعلی یوسفخانی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان بجنورد و ایجاد بدبینی در بین شهروندان، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پلیس آگاهی با تشکیل گروه ویژه‌ای از دایره مبارزه با سرقت، به صورت شبانه‌روزی تلاش‌های گسترده خود را جهت شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت جامعه آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: مأموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه نفر سارق حرفه‌ای خودروهای مسروقه را به هویت معلوم دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه سارقان، اموال مسروقه قابل توجهی از اتومبیل‌هایی که سرقت شده بودند کشف و ضبط شد.

یوسفخانی گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده، متهمان بزه انتسابی خود را پذیرفته و به سرقت 10 دستگاه خودروی مسروقه از شهروندان اعتراف کردند.

وی در ادامه به دستگیری مالخر اموال خودروها اشاره کرد و افزود: مأموران با هماهنگی سارقان موفق شدند یک نفر مالخر متهم به خرید اموال مسروقه خودروها را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه موارد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
برچسب ها: انهدام ، سرقت ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.