نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی در آستانه سال نو در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر گشایش یافت.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر صبح امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه هدف برگزاری نمایشگاه‌های بهاره را، عرضه کالا با قیمت پایین و کیفیت بالا عنوان کرد.

عباس تابش  با بیان اینکه مهمترین اهداف راه‌اندازی این نمایشگاه‌ها تامین مایحتاج اساسی و کسب رضایت مردم است، افزود: در حال حاضر استان بوشهر، از نظر ذخیره سازی مایحتاج عمومی، از جمله میوه، مرغ منجمد، گوشت قرمز، برنج و شکر هیچ کمبودی ندارد.

وی با بیان فعالیت 200 غرفه در نمایشگاه بهاره بوشهر گفت: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف 5 تا 25 درصدی به فروش می‌رسد و بازرسان سازمان و اصناف بر عملکرد فروشندگان نظارت می‌کنند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری بوشهر نیز با بیان اینکه رفاه حال مردم در آستانه سال نو اهداف این نمایشگاه‌ها است، گفت: کنترل قیمت‌ها و تنظیم قیمت کالاهای مورد نیاز مردم مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه‌هاست.

رضا عوض‌پور با تاکید بر اینکه گروه‌های بازرسی در شهرها برروی قیمت‌ها نظارت خواهند داشت، گفت: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌ها نقش تعیین کننده‌ای در کاهش قیمت بازار دارد و بدون شک کالاهای ارائه شده در نمایشگاه‌ها کاهش چشمگیری نسبت به قیمت بازار دارد.

وی همکاری مردم بر نظارت قیمت‌ها را مهم دانست و تاکید کرد: شهروندان در خرید کالا دقت کنند تا با قیمت تعیین شده کالای مورد نیاز خود به ویژه کالاهای اساسی را تهیه کنند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف آنان را به بازرسان معرفی کنند.

نمایشگاه بهاره بوشهر تا 25 اسفند برپاست.
برچسب ها: بوشهر ، نمایشگاه ، بهاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.