به دنبال ورود سامانه بارش‌زا به استان زنجان، بارش برف از صبح امروز همراه با کولاک در زنجان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکز زنجان رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی انجام شده برای سقوط دما در سطح استان گفت: به دنبال ورود سامانه بارشی به استان و افزایش ابر، بارش‌ برف و باران از صبح امروز در شهر زنجان آغاز شده است.

یاغموری وضعیت جوی استان زنجان را طی 24 ساعت آینده ابری همراه با بارش پیش‌بینی کرد وافزود: استان طی این مدت شاهد وزش باد شدید خواهد بود و کاهش دما تا 10 درجه می‌رسد.

وی بارش‌های پیش‌‌بینی شده برای استان زنجان را طی دو روز آینده برف اعلام کرد و ادامه داد: کاهش دما دیگر پدیده جوی طی روزهای آینده در سطح استان خواهد بود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان به قطع بارندگی از اواخر روز پنجشنبه اشاره و تصریح کرد: به دنبال قطع بارندگی شاهد کاهش شدید دما خواهیم بود.

یاغموری کاهش دمای پیش‌بینی شده برای استان زنجان را در سطح استان بین پنج تا 15 درجه اعلام کرد و گفت: هوای سرد تا اواخر روز جمعه در زنجان مستقر می‌شود.

وی دمای صبح امروز شهر زنجان را دو درجه بالای صفر اعلام وخاطر نشان کرد: این دما در مقایسه با دمای دیروز در همین ساعت پنج درجه کاهش یافته است./ع

برچسب ها: بارش ، برف ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.