مديرکل راه آهن شمالشرق(شاهرود)، آمادگي 24 ساعته و انجام اقدامات لازم به منظور بهره گيري از توان حداكثري را از جمله برنامه هاي راه آهن شمالشرق براي سير ايمني قطارها در ايام نوروز برشمرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران، محمد صادق برزنوني مديرکل راه آهن شمال شرق (شاهرود) در زمينه برنامه ريزي هاي انجام شده به منظور ارايه خدمات در ايام نوروز گفت: با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته، در حال حاضر در راه آهن شمالشرق آمادگي کامل جهت ارايه خدمات با کيفيت و مطلوب در ايام پيك نوروز وجود دارد و تلاش مي شود تا با انجام تمهيدات لازم سفر خوشي را براي مسافرين فراهم شود.

وي با بيان اينکه افتخار پرسنل راه آهن شمالشرق خدمت رساني به زوارگرانقدر امام هشتم حضرت ثامن الحجج (ع) است، از اجرايي شدن فعاليتهاي فرهنگي مختلفي خبر داد و افزود: همزمان با اعلام زمانبندي حركت قطارهاي نوروزي، چگونگي گذر از ايام نوروز برنامه ريزي شده است.

برزنوني تصريح کرد: افزايش تعداد قطارهاي مسافري قريب به 100 رام قطار در روز؛ هوشياري و دقت و توجه بيش از پيش مامورين در هر رده شغلي، عدم تاخير در قطارها، آسايش بيشتر مسافران و ايمني تردد وسايط نقليه ريلي را به ارمغان خواهد آورد.

وي افزود: به جهت آمادگي بيشتر همه ي رده هاي شغلي طي يك فراخوان، مانور امداد و نجات ريلي به اجرا در آمده است.

مديرکل راه آهن شمالشرق خاطرنشان کرد: آمادگي 24 ساعته و تهيه ليست كشيك هاي ارشد و كشيكهاي نظارتي و ابلاغ براي ايام نوروز، لغو مرخصي پرسنل مرتبط با سير و حركت به منظور بهره گيري از توان حداكثري، از جمله برنامه هاي راه آهن شمال شرق براي سير ايمني قطارها در ايام نوروز است.

وي افزود: ترميم سكوهاي مسافري، توجه به نظافت عمومي، بازسازي، بهسازي، رنگ زدن و تعمير و ترميم مساجد و نمازخانه هاي راه آهن شمالشرق و انجام تبليغات محيطي و فرهنگي نيز از جمله موارد قابل ذكر رفاهي براي مسافران در اين حوزه است./س

برچسب ها: راه اهن ، قطار ، شمال شرق ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار