برنامه سیاسی و گفت و گو محور سیمای آذری شبکه جهانی سحر، با حضور کارشناسان و صاحبنظران برجسته ایرانی و خارجی به تحلیل و بررسی مهم‌ترین موضوعات سیاسی روز می ‌پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، برنامه زنده "کمپاس" (قطب نما) به طور زنده و با تهیه کنندگی سیاوش اصغرزاده و قهرمان نورانی از سیمای آذری این شبکه به روی آنتن مي رود.
"کمپاس" (قطب نما) در حال حاضر 4 شب در هفته از ساعت 00/21 به وقت تهران از سیمای آذری شبکه جهانی سحر پخش می شود و با شرکت کارشناس استودیویی و ارتباط مستقیم تلفنی با کارشناسان تلفنی از جمهوری آذربایجان ارایه می شود.
بینندگان این برنامه، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه شاهد پوشش رویدادهای منطقه قفقاز جنوبی بویژه جمهوری آذربایجان، ایران و جهان و منطقه آسیای مرکزی هستند. این برنامه با طرح نقطه نظرات متفاوت و مخالف تبلیغات رسانه‌های غربی  پیرامون  مسایل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی  جاری و مورد علاقه مخاطبان هدف خود، تماشاگران بسیاری را در جمهوری آذربایجان جذب کرده است و به دلیل ارائه دیدگاه های ویژه و خاص در رابطه با زوایای پیدا و پنهان مسائل جمهوری آذربایجان، از اهمیت ویژه برخوردار است.
کارشناسان و تحلیلگران به صورت استودیویی و ارتباط تلفنی به مدت 30 دقیقه به صورت زنده در برنامه حضور دارند و بینندگان نیز می¬توانند از طریق تلفن با برنامه ارتباط برقرار نمایند.
غلامرضا صفوی و قهرمان نورانی به عنوان مجری- کارشناس در این برنامه حاضر می شوند ./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار