سری جدید برنامه "دستان" با عنوان "دستان نوروزی" از 25 اسفند ساعت 21 از شبکه آموزش روی آنتن می رود.

"محمد مناجاتی" تهیه کننده برنامه "دستان نوروزی" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در برنامه "دستان نوروزی" در وهله اول به موسیقی نواحی و موسیقی ایرانی خواهیم پرداخت.
وی پیرامون آیتم های جدید این برنامه نوروزی اظهار داشت: درآیتم "قالب خاطره‌ها" هنرمندان پیشکسوت موسیقی دقایقی کوتاه پیرامون خاطره هایشان به گفتگو می‌پردازند.
وی با اشاره به اینکه "دستان نوروزی" با فضای خوش ریتم و بهاری‌تری برای علاقه‌مندان به این برنامه تهیه شده افزود: "دل کودک" آیتم جدید دیگری در برنامه "دستان" است که اجرای موسیقی در خارج از مرزها، نماهنگی‌های مختلف با حضور خواننده و قومیت‌های مختلف ایرانی، اجرای کنسرت‌ها و بداهه‌نوازی‌های کوتاه به مدت 4 دقیقه به صورت پراکنده پخش می شود.
وی بیان کرد: در آیتم "ترنم و ترانه" که در آن به ادبیات آهنگین  به مدت 2 دقیقه پرداخته می شود شاعران در این بخش به غزل خوانی و ترانه‌خوانی خواهند پرداخت.
وی تصریح کرد: "دستان نوروزی" در این برنامه با چند تن از چهره های مطرح موسیقی کشور حضور داشته و این فرصت را نیز برای جوان‌ترهای عرصه موسیقی و خوانندگی فراهم کرده تا در برنامه حضور پیدا کنند.
گفتنی است؛ این برنامه از 25 اسفند الی 15 فروردین با اجرای "سیدعباس سجادی" به مدت 60 دقیقه روی آنتن خواهد رفت که 20 الی 25 دقیقه از برنامه اختصاص به گفت‌و‌گو با موسیقی‌دانان و خوانندگان در عرصه‌های مختلف موسیقی دارد./ص
برچسب ها: دستان ، شبکه آموزش ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.