تلفن‌های همراه با دو صفحه‌ی نمایش می‌تواند مانع از ایجاد مزاحمت هنگام مکالمه شوند.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، هنگامی که با تلفن همراه مکالمه می‌کنید و شخص دیگری شروع به صحبت کردن با شما می‌کند آگاه کردن او از اهمیت مکالمه کاری دشوار به حساب می‌آید، حتی در بعضی اوقات اینگونه مزاحمت‌ها باعث ایجاد عصبانیت نیز می‌شود، با استفاده از تلفن همراه جدید موسوم به Yotaphone این مشکل کاربران به طور کامل حل خواهد شد.

 این محصول یک تلفن همراه هوشمند، مبتنی بر سیستم عامل آندروید می باشد که دارای دو صفحه‌ی نمایش 3/4 اینچی می‌باشد این صفحه‌ی نمایش جدید با تکنولوژی جدید می تواند هنگام مکالمه عبارت " مزاحم نشوید در حال مکاله هستم" را به دیگران نشان دهد تا مانع از ایجاد مزاحمت توسط آن‌ها هنگام مکالمه شود، البته این صفحه نمایش می‌تواند به عنوان وسیله‌ای برای کنترل پیامک ها یا تماس از دست رفته و یا حتی ایمیل‌ها نیز استفاده شود.

از ویژگی‌های سخت‌افزاری این تلفن همراه هوشمند می توان به پردازشگر 5/1 گیگا‌هرتزی دو هسته‌ای، RAM دو گیگا‌بایتی و حافظه‌ای داخلی 32 و یا 64 گیگا‌بایتی اشاره کرد.

دوربین به کار رفته در این دستگاه نیز می‌تواند تصاویر را با کیفیت 12 مگا‌پیکسل تهیه کند، وزن این تلفن همراه 140 گرم و قطر آن 9/0 میلی‌متر می‌باشد./ع2
برچسب ها: موبایل ، تلفن ، گیگا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.