مدیرکل زندان های استان کرمانشاه، گفت: در سالجاری با تلاش و پیگیری ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان 207 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

اژدر اسدبیگی از آزادی 207 نفر از مددجویان جرایم غیر عمد توسط ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان خبر داد و بر فرهنگ سازی و جلب حمایت های مردمی برای آزاد سازی تمامی زندانیان جرایم غیر عمد استان تأکید کرد.

مدیرکل زندان های استان با اشاره به فضیلت کمک به اقشار نیازمند و فراهم سازی زمینه آزادی زندانیان مستمند و بی بضاعت جرائم مالی و غیر عمد گفت: ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان به عنوان متولی این امر خیر در سال جاری با پرداخت مبلغ 88 میلیارد و 564 میلیون و 306 هزار و 316 ریال از محل کمک های مردمی، ستاد دیه کشور و همچنین تسهیلات بانکی 207 نفر از مددجویان جرایم مالی، مهریه، نفقه، تصادف و ... استان را از زندان آزاد کرده است.

اسدبیگی افزود: اعضاء هیات مدیره ستاد دیه استان و همچنین مددکاران اجتماعی زندان ها نقش اساسی در آزادسازی مددجویان دارند و با پی گیری و تلاش مستمر آنها علاوه بر پرداخت دیون، بالغ بر 35 میلیارد ریال نیز از شکات اخذ رضایت صورت گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به همکاری صمیمانه و قابل تقدیر بانک های ملت، تجارت و رفاه در خصوص پرداخت تسهیلات به مددجویان نیازمند خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از 4 میلیارد ریال در قالب تسهیلات بانکی و بالغ بر یک میلیارد ریال نیز به صورت کمک بلاعوض توسط این بانک ها جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد استان پرداخت شده است.

مدیرکل زندان های استان پیشی گرفتن در امور خیر را موجب قرب و رضایت خداوند دانست و گفت: فرصت ها را غنیمت بشماریم و با مشارکت در امور خیر ضمن ترویج فرهنگ نوعدوستی و کاهش مشکلات مردم در ارتقاءسلامت اجتماعی نیزتاثیر گذار باشیم./ع

برچسب ها: کرمانشاه ، آزادی ، جرایم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.