معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی بر لزوم افزایش بهره وری در سطح واحدهای تولیدی استان از طریق گسترش ارائه آموزش های مهارتی به کارکنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، احسان ارکانی در گردهمایی روسای ستادی و مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان با اشاره به نقش سازنده آموزش های مهارتی در سطح جامعه، اظهار کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند این آموزش ها حلقه مفقوده زنجیره ارتباطی صنعت و دانشگاه است.

وی با اشاره به نقش موثر نظام استاد - شاگردی در ارتقای سطح مهارتی و بهره وری واحدهای تولیدی، افزود: دارا بودن مدارک دانشگاهی هیچ گاه به معنای داشتن مهارت نیست، زیرا این مهم عنصری درونی و خودجوش است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی همچنین طرح آموزش به کودکان و نوجوانان را نیز از طرح های بسیارمطلوب سازمان آموزش فنی وحرفه ای دانست و بر ضرورت توسعه این آموزش ها در سطوح مختلف در راستای رفع نیازهای این حوزه تاکید کرد.

گفتنی ست گردهمایی روسای ستادی و مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان خراسان رضوی با محوریت آسیب شناسی عملکرد سال 91 و تحلیل برنامه ها و محورهای فعالیت های آموزشی و نیز تبیین سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سال آینده، در مشهد مقدس برگزار شد.


برچسب ها: بهره وری ، واحد ، تولیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.