معاون فنی و عمرانی منطقه یک گفت: با هدف سهولت و تسریع در تردد وسایل نقلیه محور ارتباطی شرق به غرب شمال تهران با انجام عملیات تملک و تعریض در خیابان شهید لواسانی در اسفند ماه سال جاری ساماندهی شد.

محمد شیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به بار ترافیکی در خیابان شهید لواسانی این مسیر حد فاصل باشگاه فرمانیه تا خیابان سیمین دخت به طول 150 متر و سطح عملیاتی یک هزار و 500 متر مربع تعریض و ساماندهی شد.

وی بیان کرد: با عملیات تعریض باند شرق به غرب به مقدار 10 متر به عرض معبر در باند شمالی اضافه شد.

شیری اظهار داشت: برای اجرای این طرح 4 ملک معارض تملک شده با همکاری شرکت های خدماتی، کار جا به جایی تأسیسات و نوسازی شبکه شامل جا به جایی علمک گاز و لوله کشی داخل املاک جا به جایی کنتور آب، برق و همچنین جا به جایی تیر برق انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: با تملک معارضین ملکی عملیات اجرایی شامل تخریب 270 متر مربع دیوار قدیمی، زیرسازی، خاکبرداری، اجرای دیوار سنگی، اجرای بتن با عیار 30، اجرای کانیو جانبی به طول 110 متر، 200 بتن آسفالت مکانیزه و اجرای 400 متر مربع پیاده روسازی برای تردد وسایل نقلیه در این معبر که مسیر ارتباطی محورهای شرقی منطقه به سمت غرب و محورهای شریعتی است که در محدوده خیابان شهید لواسانی دچار گره ترافیکی می شدند با سهولت بیشتری انجام می شود./ف

برچسب ها: املاک ، عملیاتی ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار