عملیات فاز دوم طرح فاضلاب شهر خرمشهر در آیینی با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهری آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ مدیرعامل شركت آبفای خوزستان در این آیین گفت: این پروژه به طول 20 كیلومتر خط انتقال اصلی و خطوط فرعی با اعتباری افزون بر 78 میلیارد ریال از محل فروش اوراق مشاركت اجرا خواهد شد.

'محمدعلی صنیعی نژاد' افزود: برای اجرای این پروژه افزون بر 100 میلیارد ریال لوله خریداری و تا سال آینده كار احداث انجام می شود.

وی گفت: عملیات اجرایی شبكه فاضلاب عمدتا در مناطق كوت شیخ 1 و محرزی صورت خواهد گرفت.

صنیعی نژاد هدف از اجرای پروژه فاضلاب این منطقه را جمع آوری و دفع فاضلاب به روش مدرن و بهداشتی و پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی عنوان كرد و گفت: اجرای این طرح امكان بهره مندی هفت هزار ساكن در این دو منطقه را از شبكه مدرن و استاندارد فراهم می كند.

مدیرعامل آبفای خوزستان مجموع كل خطوط لوله گذاری در طرح جامع فاضلاب شهر خرمشهر را 258 كیلومترعنوان كرد و افزود: اجرای طرح فاضلاب مناطق مذكور بخشی از طرح جامع فاضلاب خرمشهر است و اجرای مابقی این طرح در فازهای بعدی به مرحله اجرا در می آید.

صنیعی نژاد گفت: افق طرح جامع فاضلاب خرمشهر سال 1415 بوده و در این طرح 332 هزار نفر جمعیت را زیر پوشش شبكه قرار خواهند گرفت.

وی افزود: پیش از این عملیات اجرایی شبكه فاضلاب مناطق غفار نصیری، كوت شیخ و بخشی از منطقه موسوی شامل خیابانهای مولوی، زابل، مانی، شیرین، ستوده اول، ستوده دوم و سوم، بلوار شهید رجایی، بلوار رسول اكرم، بلوار حجاب و بلوار ساحلی از محل اعتبار مشاركتهای مردمی اوراق مشاركت در خرمشهر آغاز شده است. /ع
برچسب ها: عملیات ، فاضلاب ، خرمشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.