نکته جالب در مورد این وسیله اين است که ماوس تنها وقتي که انگشت شست آن را لمس مي‌ کند شروع به کار کرده و در غير اين صورت خاموش بوده و شارژ باتري آن ذخيره مي ‌شود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، ماوس ها از جمله ارکان رایانه ای هستند که شاید بتوان گفت بیشترین طراحی متخصصان رایانه ای را به خود اختصاص می دهند و هفته ای نیست که نوع جدیدی از ماوس های ساخته شده توسط این شرکتها وارد بازار نشوند.

یکی از جالب ترین ماوس هایی که اخیرا وارد بازار شده بود، ماوسی سه بعدی است که برای استفاده باید آنرا پوشید اما نسل جدید ماوس، از مدل قبلی نیز جالب تر است و اين ماوس 3D  کوچک به کاربر اجازه مي‌ دهد تا تنها با نوک انگشت خود، آن را کنترل کند.



اين محصول داراي حساسيت بالايي است و با حرکت دست کاربر به سرعت عمل مي ‌کند. ماوس بيسيم فوق، مجهز به سه عدد دکمه هوشمند و بسيار حساس بوده که به عنوان کليک راست، چپ و Scroll عمل مي ‌کند.

نکته جالب در مورد این وسیله اين است که ماوس تنها وقتي که انگشت شست آن را لمس مي‌ کند شروع به کار کرده و در غير اين صورت خاموش بوده و شارژ باتري آن ذخيره مي ‌شود. قيمت اين ماوس که طی روزهای اخیر وارد بازار شده، فعلا 79 دلار است.
برچسب ها: ماوس ، انگشت ، نصب ، کوچک ، باشگاه ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار