باز شدن یکباره شکوفه های درختان بادام و هلو در منطقه سامان چهار محال و بختیاری زیبایی خاصی را به این منطقه بخشیده است و شکوفه های صورتی و سفید در کنار رودخانه زاینده رود، یکی از جاذبه های بهاری این استان را پدید آورده است.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، وقت سبزینه باغ فرارسیده و زاینده رود با خروشش می تازد و بهار با پیراهن سبزش به تابستان سلام می دهد و درخت به خویشاوندی با زمین و گیاه می بالد و با صبح سرود هزاران بلبل، همنوایی و صدای خیناگری شاخسارانش را طنین انداز می کند.

بنا براين گزارش :منطقه سامان چهارمحال و بختیاری با داشتن باغات بادام گسترده و زیبا در کوهستانها و دره های رودخانه زاینده رود به مانند نگینی در این استان می درخشد.

براساس ين گزارش :بازشدن شکوفه های درختان بادام شهرستان شهرکرد در منطقه سیاحتی شهرسامان در حاشیه زاینده رود، چشم انداز بسیار نادر طبیعت در منطقه زاگرس پدید آورده است.

گفتني است : به شکوفه نشستن بادامستان های منطقه سامان شهرکرد، این روزها جلوه دیگری از زیبایی طبیعی چهارمحال و بختیاری را نمایان کرده، تو گویی شکوفه های درختان بادام، شکرگزاری همه زیبایی دنیاست.
 
خاطر نشان مي شود : گویی در این منطقه به جز رنگ صورتی و سفید رنگ دیگری وجود ندارد و بر گونه های درخت عطر شکوفه ها پیچیده است.
 
در پايان آمده است : از شهر سامان که بگذرید به بادامستان ها می رسید، در حالیکه در زیر درختان گیاهان سبز با نوازش باد جلوه گری می کنند. /ک

برچسب ها: رودخانه ، شکوفه ، سامان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.