مهلت ارسال مقالات به همايش «مادری و زن تراز انقلاب اسلامی» تا 25 اسفندماه تمديد شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، دبير همايش «مادری و زن تراز انقلاب اسلامی» با اشاره به برپايی اين همايش طی ۱۰ ارديبهشت ماه سال آينده، گفت: مهلت ارسال چکیده مقالات به اين همايش تا ۲۵ اسفندماه جاری و مهلت ارسال اصل مقالات تا 25 فروردین سال 92 تمديد شد.
 ابوالفضل اقبالی، دبير همايش مادری و زن تراز انقلاب اسلامی، اعلام كرد: مهلت ارسال مقاله از دی‌ماه در 18 محور به دانشگاه‌ها و مراكز علمی و آموزشی اعلام شده بود و تا كنون نزديك به 100 چكيده  و مقاله به دبيرخانه همايش ارسال شده است. با توجه به استقبال چشم‌گير اساتید و دانشجویان و نخبگان از اين همايش مهلت ارسال چکیده مقالات تا 25 اسفند‌ماه سال جاری و مهلت ارسال اصل مقالات تا 25 فروردین ماه سال اینده، تمديد شد.
 
«مادری در نگاه اسلام، مادری در سنت رفتاری زنان برگزیده، مادری در اندیشه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، مادری در گفتمان فردگرایانه و گفتمان خانواده‌گرایانه، فمینیسم و مادری، زمینه‌های تکوینی در ایفای نقش‌های مادرانه زن، جایگاه مادری در تمدن اسلامی، مادری و زن تراز انقلاب اسلامی، تحولات مادری در جامعه ایران و علل و پیامدهای آن، مادری و نقش‌های اجتماعی زن انقلابی، اقتضائات مادری در عصر حاضر، الگوی سبک زندگی انقلابی مادران، چالش‌هاي مادري در جامعه‌ي ايران، آسيب‌شناسي نقش‌هاي مادرانه در جامعه‌ي ايران و...» از جمله محورهاي اين همايش ملي است.
 
شایان ذکر است که موضوع مقالات باید مرتبط با یکی از محور‌های همایش بوده و پیش از این در نشریات داخل و یا خارج از کشور چاپ نشده باشد.
 
علاقمندان مي‌توانند براي شرکت در همایش و ارسال آثار خود و همچنین كسب اطلاعات بيشتر به نشاني اينترنتي www.madary.ir و www.madaree.ir و یا به آدرس دبیرخانه همایش: تهران – خیابان نجات اللهی – خیابان اراک – کوچه شهریور – بن بست دوم غربی – پلاک 1 مراجعه و با تلفن: 02188946705 و 09122632245 و فکس: 02188946706 تماس برقرار نمایند./ز

برچسب ها: همایش ، مادری ، زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار