مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بر ضرورت جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری استان اردبیل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ یحیی نقی‌زاده با اشاره بهضرورت جذب سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف، افزود: ما به شدت به حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری نیاز داریم، چرا که معتقدیم هر چقدر گردشگر بیشتر حاضر باشد می‌تواند به تشویق و دلگرم شدن سرمایه‌گذاران نیز کمک کند.

وی از برپایی سفره‌های هفت‌سین در ورودی شهرها و هسته مرکزی شهر اردبیل خبر داد و گفت: قرار است در قالب مانور مشترک شاهد آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی باشیم که این کار 25 اسفند ماه صورت گرفته و ستاد به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

نقی زاده همچنین افزود: ما لیست کشیک‌های مراکز بیمه و بانک‌ها را دریافت کردیم و از آنها خواسته‌ایم شعب فعال در ایام عید و خود‌پردازها را با رفع نواقص به ما اعلام کنند تا اطلاع‌رسانی به مردم صورت بگیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در ادامه فعالیت بیش از هشت کمیته ستاد تسهیلات سفر و تلاش کمیته تبلیغات را به عنوان حرکت پیشتاز در این حوزه ضروری اعلام کرد و گفت: با مشارکت مردم در مناطق چهارگانه شهری اردبیل، جشنواره صدای بهار برگزار می‌شود و در کنار آن مسابقه تزیین تخم مرغ، آیین تکم‌گردانی و مسابقات متعدد ورزشی نیز برای این ایام پیش‌بینی شده است./س

برچسب ها: اردبیل ، جذب ، سرمایه ، گذار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.