طرح آرامش بهاری در 58 بقعه شاخص استان مرکزی اجرا می شود.

 حجت الاسلام عباسیان مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان مركزي با اشاره به شکل گیری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه از سه سال گذشته در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: امامزادگان همیشه پایگاهی برای حضور ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده اند.

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه جهت رفاه زائرین و مسافران نوروزی در بقاع متبرکه امکانات خدماتی، رفاهی و فرهنگی در ایام تعطیلات ترتیب داده است.

عباسیان ادامه داد: اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از اول اسفند ماه در راستای تقویت زیرساخت ها، فراهم کردن امکانات رفاهی و فضاهای اقامتی زائرین اقدامات ویژه ای انجام داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به رسالت فرهنگی سازمان اوقاف در بقاع متبرکه اظهار کرد: همگام با لحظه تحویل سال نو در 58 بقعه متبرکه استان برنامه های متنوع فرهنگی برگزار می شود.

وی برگزاری نماز جماعت، سخنرانی و حضور قاریان قرآن در لحظه تحویل سال نو را از مهمترین برنا مه های لحظه تحویل سال نو عنوان کرد و گفت: با توجه به سیل عظیم زائرین در این ایام برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی با حضور کارشناسان روحانی در جهت ارتقای اعتقادات دینی مردم و ایجاد پایگاه‌هایی برای پاسخ گویی به اشکالات شرعی، دینی و مذهبی زائرین در نظر گرفته شده است.

عباسیان در پایان با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه(ص) و آغاز ایام فاطمیه در فروردین ماه سال 92 گفت: برنامه هایی متناسب با شخصیت شناسی حضرت صدیقه طاهره(س) برگزار خواهیم کرد./ز
برچسب ها: فاطمیه ، بقعه ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار