مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: تلاش برای حفظ امنیت و آسایش مسافران و گردشگران نوروزی در اولویت برنامه های امنیتی استان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، نظری در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کردستان با بیان این مطلب گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی در سطح استان با آماده برقراری امنیت و مقابله با هرگونه موارد سوء امنیتی در این ایام  تعطیلات نوروزی هستند.
وی افزود: با توجه به وجود ضریب بالای نظم و امنیت در استان خانواده ها و مسافران نوروزی می توانند با آرامش و امنیت خاطر وارد استان شده و از مناطق دیدنی استان بازدید کنند.
نظری اضافه کرد: برای کاهش میزان سرقت های احتمالی نیروهای انتظامی استان با شناسایی و ساماندهی و دادن تذکر به افراد خاطی و سابقه دار برای صیانت از اموال مردم هرگونه فعالیت این افراد را رصد کرده و با آنها برخورد قانونی و قضایی را به عمل خواهند آورند.
وی براطلاع رسانی به مسافران نورزی تاکید و ازگردشگران و مسافران ورودی به استان خواست برای حفظ اموال و کاهش خطرات احتمالی در استفاده از اماکن دیدنی استان به تذکرات و اطلاع رسانی های نیروی انتظامی توجه کرده و با رعایت موارد ایمنی و امنیتی با خاطره خوش تعطیلات خود را در کردستان به اتمام برسانند.
نظری در پایان از تشدید نظارت ورود و خروج مسافران از طریق مبادی مرزی استان با هدف افزایش ضریب امنیت در ایام تعطلات نوروزی در مناطق مرزی استان خبرداد./س
برچسب ها: امنیت ، مسافران ، تعطیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.