معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش از تدوين 125 برنامه تربيتي توسط اين معاونت خبر داد و افزود: با تلاش مربيان پرورشي ، حضور جوانان در برنامه هاي ملي و مذهبي چشمگير شده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از  اداره كل آموزش و پرورش استان مازندران ، حسين ه‍ژبري در همايش بزرگ فعالان تربيتي استان مازندران در اردوگاه شهيد ميرزا كوچك خان رامسر گفت :سند تحول بنيادين بايد به جايي برسد كه ريل آموزشي جايش را به فرهنگي و تربيتي داده و ما بدنبال ارتقاي نقش تربيتي معلمان باشيم.
 
معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش  افزود : مسوولان آينده نظام  هم اينك در مدراس ما در حال رشد و تربيت اند و بايد همه ما به كار تربيتي خود بباليم.
 
وي با اشاره به اين كه بايد فرزندانمان عميق و ريشه اي رشد يابند بيان داشت:دانش آموزان امانتي ارزشمند در دستان پرتوان معلمان و مربيان بوده و بايد نسبت به تربيت اسلامي آنان همت بگماريم.
 
معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اينكه  دشمنان با تمامي ابزار و امكانات و شبكه هاي ماهواره اي قلب اعتقادات نوجوانان و جوانان را نشانه رفته اند افزود : بايد روش هاي جديدي را براي انتقال پيام ها به جوانان بيابيم و تنوع روش هاي تربيتي به ما توفيق مي دهد.
 
هژبري با بيان اين كه محبت اساس تربيت است و دانش آموزان  نياز به محبت دارند تصريح كرد : صبر معلمي نبوي بايد سرلوحه فعاليت هاي  ما قرار گيرد .
 
شايان ذكر است براي اولين بار گروه سرود متشكل از مربيان تربيتي شهرستان بابلسر به اجراي برنامه پرداختند همچنين براي اولين باردر كشور از اثر سرود همگا ني دانش آموزي با نام"گلهاي مازندران"رو نمايي شد ./ل
برچسب ها: معاونت ، پرورشی ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار