مدير كل آموزش و پرورش و رئيس ستاد اسكان فرهنگیان مازندران خبرداد: نوروز امسال ، مازندران آماده ميزباني و اسكان روزانه بيش از 23 هزار فرهنگي در كشور است.

اميري درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: 259در حال حاضر ، كلاس درس در سطح استان برای رزرو اسكان نوروزي فرهنگيان در مازندران آماده شده است.

وی افزود: نوروز امسال از مجموع 480 مدرسه استان كه آماده ميزباني و اسكان روزانه بيش از 23 هزار فرهنگي در كشور است ،همكاران فرهنگي سراسر كشور مي توانند برای ثبت نام و رزرو اينترنتي مدارس در سطح استان به آدرس http://eskan.medu.ir/ مراجعه کنند.

وی تصريح كرد: مراجعين در زمان اسكان با در دست داشتن كارت شناسايي به آدرس ستاد اسكان آموزش و پرورش شهرستان مورد نظر به صورت حضوري مراجعه کنند.

مدير كل آموزش و پرورش و رئيس ستاد اسكان فرهنگیان مازندران گفت: در سال گذشته 44 مدرسه با 259 كلاس برای رزرو آماده شده بود كه در نوروز امسال در همه 32 شهرستان و منطقه رزرو اتاق ها انجام خواهد شد.

وی تصريح كرد : فرهنگياني كه در ايام نوروز سال جدید قصد سفر به مازندران را دارند از 28اسفندسال جاری تا 12فروردين سال آینده ، مي توانند به ستاد اسكان در شهرستان ها و مناطق مازندران مراجعه كنند .

به گفته وی، در سال گذشته آموزش و پرورش استان پذيراي 226 هزار مهمان در ايام تعطيلات نوروز بوده است وامسال پيش بيني مي شود، روزانه بيش از 23 هزار مسافر در ايام نوروز پذيرش شوند.

هزار و 310 كلاس با تجهيز يخچال ، تلويزيون و ساير امکانات در گروه الف قرار دارند./س


برچسب ها: نوروز ، امسال ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.