دبیر ستاد نوآوری دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: سال گذشته 682 نوآوری را از بدو تاسیس دانشگاه علوم پزشکی تهران که روند رشد داشته است را جمع آوری کرده ایم.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران؛ دکتر ماشاءالله ترابی، دبیر ستاد نوآوری دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم دومین جشنواره روز نوآوری در سالن همایش های رازی با بیان این که ایجاد کانون های نوآوری به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه نوآوری در دانشگاه ها به شمار می رود گفت:امیدواریم موقعیتی برای بروز استعدادها فراهم شود.

وی با اشاره به این که باید شرایط را برای دانشگاه ها و واحد ها جهت ایجاد نوآوری ایجاد کنیم افزود: مسلماً نوآوری بدون حرکت مشارکتی ممکن نخواهد بود.

وی تعداد بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران را 26 بیمارستان خواند و یادآور شد: نزدیک به  6 هزار تخت داریم و مراکز تحقیقات دانشگاه رتبه اول کشور را دارد که در این راستا باید ترکیب قابلیت های فناوری را فراهم نماییم تا به نوآوری و تحول دست پیدا کنیم.

دبیر ستاد نوآوری دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به این که در سال گذشته 682 نوآوری را از بدو تاسیس دانشگاه تا کنون جمع آوری کردیم اظهار کرد: این نوآوری ها دهه به دهه رشد داشته که برای ادامه آن باید بتوانیم شرایط سنتی را دگرگون کنیم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار