فرماندار شهرستان شهریار گفت: امنیت اصناف، یک ضرورت انکارناپذیر محسوب می شود که نقش صاحبان اصناف در تحقق آن بسیار موثر است.


عباس جوهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به سعی کلیه مسئولین انتظامی و امنیتی شهرستان شهریار در پایداری امنیت حوزه های گوناگون تصریح کرد: به طور یقین تامین امنیت به صورت یک طرفه از سوی مسئولین ذی ربط ایجاد نمی شود و اگر هم چنین امری تحقق یابد در حد ایده آل خودش نخواهد بود و در کنار آن همیاری و همکاری مردم را می طلبد.

وی در ادامه با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی که در جنگ اقتصادی به سر می بریم تامین امنیت اصناف در سطح جامعه یکی از مباحث حائز اهمیت این مقطع زمانی محسوب می گردد اظهار داشت: متاسفانه در بسیاری از مواردی که مخاطره ایجاد می شود در بررسی ها مشخص می شود که برخی سهل انگاری های صاحبان اصناف در ایجاد زمینه آسیب پذیری اثر گذار بوده است و بزه کاران با سو استفاده از آن مبادرت به اعمال مجرمانه خود می نمایند.

جوهری اظهار داشت: امید آن داریم که صاحبان اصناف نیز به سهم خود با بالا بردن سطح توجه و آگاهی های خویش احتمال انجام این چنین از سوی بزه کاران را به حداقل برسانند و مسئولین انتظامی و امنیتی را در راستای تحقق آرامش خاطر هر چه بیشتر در جامعه یاری نمایند./ز

برچسب ها: امنیت ، اصناف ، قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار