نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کاهش مصرف، افزایش بهره وری و اعمال مدیریت توانمند و کار آمد از مولفه های اقتصاد مقاومتی است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک آیت الله دری نجف آبادی افزود :برای تحقق اقتصاد مقاومتی و خودکفایی باید به صورت علمی و دقیق برنامه ریزی شود.
وی افزود : تحقق اقتصاد مقاومتی موجب افزایش تولید ملی، اشتغالزایی، رفاه عمومی و کاهش فساد می شود.
امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به اینکه افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان فعالیتها در گرو ارتقا سطح دانش تخصصی نیروهای انسانی است گفت:نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر کشور محسوب می شود که برای افزایش بهره وری از این قابلیت باید به ارتقای سطح دانش تخصصی آنها اهتمام ورزید.
آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری ازخطبه های گفت:در گفت‌وگوهای ۱+۵ عقب‌نشینی قابل توجهی از سوی طرف مقابل نسبت به مواضع ایران دیده می‌شود که این عقب‌نشینی، نتیجه بارز توسعه‌یافتگی و پیشرفت فن‌آوری‌های ناشی از اقتدار علمی جمهوری اسلامی است.
امام جمعه اراک افزود : استکبار باید بداند که سیاست چماق و هویج برای ملت ولایتمدار ایران قابل قبول نیست و ملت شجاع جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده خواهی غرب تسلیم نخواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به هفته منابع طبیعی و درخت کاری گفت هوای پاک ومحیط زیست سالم از مهمترین نیازها و اولویت های جوامع امروزی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچنین با اشاره به وجود آلاینده های سرطان زادر هوای اراک و ترس ازافزایش روزافزون بیماری های سرطانی دراین کلانشهر افزود : در صورتی که بتوانیم مشارکت های مردمی را برای افزایش خدمات رسانی به بیماران سرطانی و احداث مراکز درمانی، فراهم کنیم، تسریع در تشخیص و درمان بیماری های سرطانی، سهلتر می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.