معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: با پوشش‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان از مجموع 148 نفر حادثه دیده در حوادث هفته گذشته 71 نفر نجات یافتند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حیدرعلی خانبازی در زمینه آمار حوادث یک هفته گذشته اظهار کرد: طی هفته گذشته 71 نفر از حادثه‌دیدگان استان اصفهان نجات یافته‌اند.

وی با بیان اینکه البته 33 نفر از آنها به بیمارستان‌ها انتقال و 38 نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شده‌اند، اضافه کرد: البته از 63 نفر از مجروحان حوادث جاده‌ای 25 نفر از آنها به بیمارستان انتقال داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با تاکید بر اینکه طی یک هفته گذشته 65 مورد حادثه در استان به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: 48 مورد از این حوادث در جاده‌ها، هشت مورد حضوری، سه مورد شهری، چهار مورد کارگاهی و یک مورد از حوادث کوهستان و ریزش آوار بوده است.

وی با اشاره به اینکه از 148 نفری که در حوادث دچار حادثه شدند 129 نفر از آنها در حوادث جاده‌ای، 9 نفر حضوری، شهری سه نفر، ریزش آوار یک نفر، صنعتی و کارگاهی چهار نفر و دو نفر در کوهستان دچار حادثه شدند، ادامه داد: 159 نفر نیز از مجموع متأثرین از این حوادث بوده‌اند.

خانبازی با اشاره به اینکه 126 نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای بودند و در مجموع چهار نفر از این حوادث اسکان داده شدند، تاکید کرد: 70 تیم عملیاتی طی یک هفته گذشته برای پوشش‌های امدادی اعزام به مناطق استان اعزام شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه 166 نفر نیروهای عملیاتی برای این پوشش‌های امدادی حضور داشته‌اند و 62 دستگاه آمبولانس نیز برای انجام خدمات امدادی به مناطق استان اعزام شده‌اند، افزود: طی یک هفته گذشته 10 عملیات رها‌سازی گزارش شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: میانگین زمان اطلاع‌رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت هفت دقیقه و 35 ثانیه و میانگین حضور در صحنه عملیات نیز 9 دقیقه و 47 ثانیه گزارش شده است.
برچسب ها: نجات ، اصفهان ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.