معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : از اول انقلاب تاکنون 650 هزار عنوان کتاب چاپ شده که 450 هزار آن در دولت نهم و دهم بوده است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان علی اسماعیلی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان نظام باید راهبرد داشته باشیم تا بتوانیم با امید، صمیمیت، انسجام و کارآمدی در همه ابعاد به پیش رویم از تهیه اطلس فرهنگی استان کشور خبر داد .

وی به جنگ نرم دشمن پس از هشت سال دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز دشمن همه ابزار خود را برای مقابله با فرهنگ و ارزش های دینی جامعه ما آماده کرده است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: تمام این تهدیدها بدلیل این است که جامعه ما مبتنی بر ارزش های دینی است.

اسماعیلی با اینکه مدیر فرهنگی باید نیازهای جامعه را خوب بشناسد،گفت: مدیران فرهنگی پرچمدار مدیریت در کشور هستند.

وی اضافه کرد: فرهنگ در جامعه پویا، موفق و شکوفا با ارزش های دینی و اسلامی میسر می شود.

اسماعیلی بااشاره به شاخص ها و کارکردهای مدیریت فرهنگی اظهار کرد:مدیران فرهنگی، مدیرانی هستند که از افراط و تفریط در فعالیت های خود پرهیز می کنند.

وی با بیان اینکه مدیران فرهنگی باید تهذیب نفس و حفظ انسجام فرهنگی داشته باشند، افزود: این مدیران باید از شرح صدر بالایی برخوردار باشند.

معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی تاکید کرد: مدیر فرهنگی با حفظ ارزش های دینی و میزان تاثیرگذاری در افراد جامعه موفق خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امروز فضای جهان متشنج است، تصریح کرد: با اتکا به خداوند متعال و تدابیر رهبر فرازانه انقلاب کشور در آرامش خوبی بسر می برد.

اسماعیلی با بیان اینکه در دولت های نهم و دهم اقدامات خوبی در حوزه فرهنگ کشور انجام شده است، گفت: 650 هزار عنوان کتاب از اول انقلاب تاکنون چاپ شده که 450 هزار آن فقط مربوط به دوران دولت های نهم و دهم است.

معاون امور فرهنگی وزرات فرهنگ وارشاد اسلامی تاکید کرد:بیش از60 درصد از این کتابها دردولت نهم و دهم چاپ شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه در آغاز دولت نهم، هشت هزار کانون فرهنگی در کشور وجود داشت، گفت: اکنون 15 هزار کانون فرهنگی ارتقای یافته در کشور وجود دارد.

وی گفت: محمود شالویی مدیر تکلیف گرایی بود که اقدامات خوبی در دوره مدیریت خود در استان اصفهان انجام داد.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی نیز یک مدیر فرهنگی خوب و باسابقه است که دغدغه فرهنگی و دینی دارد.

در این آیین متن حکم سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی به عنوان مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی اصفهان قرائت و از زحمات محمود شالویی مدیرکل سابق این اداره کل قدردانی شد/س

برچسب ها: فرهنگ ، و ارشاد ، اسلامی ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.