مدير عامل سازمان مجري ساختمانها و تاسيسات دولتي و عمومي گفت: هم اكنون بيمارستان 160 تخت خوابي شهر برازجان به عنوان يكي از پروژه هاي طرح مهر ماندگار كشور 90 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر ، عليزاده درجريان بازديد از اين پروژه گفت: با وجود اين كه 213 تخت در اين بيمارستان پيش بيني شده اما از نظر اسمي به 160 تخت خوابي معروف است.

وي اضافه كرد: اين بيمارستان شامل همه بخش هاي تخصصي مورد نياز شهرستان شامل داخلي، زنان و زايمان، سي سي يو، آي سي يو و شش اتاق عمل اصلي و دو اتاق عمل زنان و زايمان در مجموع 18 هزار متر مربع زيربنا دارد.

معاون وزير راه و شهرسازي بيان كرد: اين پروژه تا پايان امسال به بهره برداري مي رسد و پس از بيمارستان شهداي خليج فارس بوشهر دومين بيمارستاني است كه امسال در اين استان تحويل مردم خواهد شد.

مدير عامل سازمان مجري ساختمانها و تاسيسات دولتي و عمومي گفت : عمليات چك نهايي، كنترل نهايي تاسيسات سرمايشي و گرمايشي و موتورخانه صورت گرفته، آسانسورها و كابل كشي محوطه انجام شده است و بايد لكه گيري و كارهاي جزئي را به پايان برسانيم.

بيمارستان 160 تختخوابي برازجان از مصوبات دور اول سفرهاي استاني رييس جمهوري و هيات دولت به استان بوشهر است كه عمليات اجرايي آن در سال 86 آغاز شد.

برازجان با بيش از 80 هزار نفر جمعيت مركز شهرستان 250 هزار نفري دشتستان در فاصله 65 كيلومتري شرق بوشهر واقع است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار