معاون اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 50 درصد ماشین‌آلات راهداری استان به سیستم GPS مجهز شدند.

فاضل حمزه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: دو نمازخانه بین راهی استان برای اسکان موقت حادثه‌دیدگان در صورت نامساعد بودن شرایط جوی تجهیز شده است.

وی گفت: ما در بهسازی نقاط حادثه‌خیز وآشکارسازی آنها با همکاری پلیس راه اقدامات زیربنایی را آغاز کردیم، به طوری که بیش از یک سوم نقاط حادثه خیز استان تا کنون مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفته است.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه از مجهز بودن 50 درصد ماشین‌آلات راهداری به دستگاه‌های GPS خبر داد و افزود: در ارزیابی همین 50 درصد دستگاه فعال که نظارت کشوری بر عملکرد آنها صورت می‌گیرد استان اردبیل در حوزه گشت‌زنی و پوشش محورهای مواصلاتی در طرح زمستانی توانسته رتبه سوم کشوری را کسب کند.

حمزه‌زاده گفت: در زمینه ارتقای قوانین و رفع خطر‌ها و آسیب‌ها در محورهای مواصلاتی نیز استان اردبیل رتبه دوم کشوری را به دست آورده است.

وی افزود: اگر این ظرفیت 50 درصد تجهیزات و ماشین‌آلات راه و ترابری به GPS به حدود 100 درصد برسد قطعاً ما رتبه اول را در حوزه گشت‌زنی و پوشش محورهای مواصلاتی برای کاستن از آسیب‌ها و خطرات به دست می‌آوریم./س

برچسب ها: اردبیل ، مجهز ، شدن ، ماشین ، آلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.