مدیر کل دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی فردا بعد از ظهر پس از پایان همایش آسیب های اجتماعی نوپدید به هیئت دولت ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دکتر فرهاد اقطار صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری همایش آسیب های اجتماعی نوپدید اظهار داشت: برای این همایش 250 مقاله ارسال که از این تعداد 48 مقاله برای ارائه ی شفاهی انتخاب و 70 پستر نیز در قالب مقاله نصب گردیده است.
وی با اشاره به اینکه خرداد ماه 92 تمامی مقاله های ارسال شده چاپ و به صورت یک مجموعه در اختیار آحاد جامعه قرار می گیرد اظهار داشت: امیدواریم بعد از برگزاری این همایش به جای محدود کردن چگونگی استفاده از اینترنت موبایل و فضای مجازی فرهنگ استفاده از آنها به خوبی آموزش داده شود.
مدیر کل دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در خصوص ارائه طرح شکیل ستاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی اذعان داشت: راه اندازی این ستاد فردا بعد از ظهر در قالب طرح به هیات دولت ارسال می شود و این ستاد زیر مجموعه ی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی قرار خواهد گرفت.
وی در خصوص کمپین سازمان بهزیستی در ایام نوروز اظهار داشت: این برنامه ی سراسری در قالب بروشور،کتابچه، سی دی، پستر و نمایش های خیابانی که در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
اختار خاطر نشان کرد: برای اجرای این برنامه ی سراسری که پکیج های آن از 28 اسفند ماه آغاز و تا پایان عید نوروز در میان هموطنان ادامه خواهد داشت و برای اجرای هر چه بهتر این برنامه ی سراسری همکاری صدا و سیما، شهرداری ها، ستادهای اسکان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همینطور سازمان تبلیغات اسلامی نیاز است.
گفتنی است: آموزش حقوق شهروندی از جمله برنامه های سال 92 سازمان بهزیستی که در آن آموزش رفتار سالم در محیط سالم آپارتمان و محیط های کوچک ارائه خواهد شد./ف
برچسب ها: متبل ، بلمت ، بلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار