فرماندار خرم‌دره گفت: بیش از 20 پروژه مهم شهری در خرم‌دره فعال است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه در این شهرستان با بیان اینکه بیش از 20 پروژه مهم شهری در خرم‌دره داریم، اظهار داشت: اعتبار این پروژه از محل تملک دارایی و برخی از محل مدیریت بحران است.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا این پروژه‌ها را هر چه زودتر تحویل مردم بدهیم، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، چهره خرم‌دره متحول می‌شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به برگزاری سومین همایش روزی برای خرم‌دره گفت: هدف از اجرای همایش، جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در شهرستان خرم‌دره بود.

این مسئول افزود: شناسایی ظرفیت‌های شهرستانی و ارائه راهکارهایی برای برخی از موانع سرمایه گذاری در شهرستان از دیگر اهداف برگزاری این همایش محسوب می‌شد.

نوری‌پور تصریح کرد: این برنامه‌ها در زمینه جذب سرمایه‌گذار و حمایت از واحد‌های تولیدی به ویژه تحقق شعار سال مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی افزود: همه مسئولان باید با همه تلاش برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام‌های مثبتی برداشته و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی موجود در این شهرستان خاطرنشان کرد: این شهرستان رتبه نخست درصد باسوادی استان زنجان را دارد.

این مسئول گفت: برخورداری از دانشگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای برادران‌، خواهران‌، فرهنگسرا‌، کانون‌های پرورش فکری و وجود کتابخانه‌های مناسب در شهر و روستا و سایر مراکز علمی و فرهنگی‌، آموزشی و هنری بستر بسیار مناسبی در زمینه‌های رشد و بلوغ فکری و علمی جوانان و نوجوانان این شهرستان به شمار می‌رود./ج1

برچسب ها: زنجان ، پروژه ، تحویل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.