سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری پس از برتری تیمش مقابل کاسپین قزوین گفت: با حمایت مسئولین تیم شانس صعود به لیگ دسته اول کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، شبیر لطفی افزود : در روزی که بازیکنانم بد بازی کردند ولی با تلاش خود در دقایق پایانی به سه امتیاز با ارزش رسیدند.

وی افزود: مهم کسب سه امتیاز و پیروزی مقابل کاسپین قزوین بود که بازیکنان تعصب و غیرتی که در برابر حریف داشتند به آن دست یافتند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری با اشاره به مشکلات مالی در باشگاه تصریح کرد: بازیکنان و کادرفنی باشگاه در وضعیت بسیار بد مالی قرار دارند و با توجه به مشکلات موجود در تیم بازی های خیلی خوبی ارائه می دهند.

لطفی ضمن تقدیر و تشکر از حضور گرم هواداران در استادیوم اظهار داشت: حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون فنی ورزشی در رختکن و همچنین رئیس هیئت فوتبال استان و نایب رئیس و دیگرعزیزان موجب انگیزه بیشتر بازیکنان و کادرفنی باشگاه شد.

وی در ادامه گفت: این هفته بازی حساسی مقابل شهرداری لنگرود در یک بازی خارج از خانه داریم که با پیروزی در این دیدار نیمی از صعود تیم هموارتر می شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری در پایان افزود: بازیکنان صنعت ساری با توجه به داشتن مشکلات مالی به این نتیجه خوب رسیدند که در مقابل دیگر باشگاه از نظر مالی مشکل ندراند ولی به نتایج دلخواه خود نرسیدند.

از هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم صنعت ساری در ورزشگاه شهدای ساری مقابل مهمان خود تیم کاسپین قزوین به برتری یک بر صفر رسید.

تیم فوتبال صنعت ساری با این پیروزی 36 امتیازی شد و به رده سوم جدول رسید و صعودش را به لیگ دسته اول فوتبال کشور هموارتر کرد/س

برچسب ها: فوتبال ، کاسپین ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.