رییس ستاد مرکزی سفرهای کشور خبر داد: طرح جامع افزایش ایمنی و حمل و نقل مسافران نوروز 92، در سراسر کشور به اجرا در می آید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، منوچهر جهانیان با اشاره به اجرای طرح افزایش ایمنی و حمل و نقل مسافران نوروز 92 ، گفت: طرح جابه جایی مسافران نوروزی از سوی وزارت راه و شهرسازی، در راستای افزایش رفاه و امنیت گردشگران نوروزی در سطح شایسته ای اجرایی می شود. 

وی خاطر نشان کرد: طرح افزایش ایمنی و حمل و نقل مسافران نوروزی، از  24 اسفند ماه سال جاری لغایت 16 فروردین ماه سال آینده، توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان یکی از معاونت های ستاد مرکزی سفرهای کشور، به اجرا درخواهد آمد.  

جهانیان با بیان اینکه هم اکنون طرح افزایش ایمنی و حمل و نقل مسافران نوروز 92 به ادارات کل تابعه ابلاغ شده است؛ اظهارداشت: پیش فروش بلیت، تامین ناوگان مورد نیاز، نظارت بر سطح خدمات، جمع آوری و ارسال آمار و اطلاعات حمل و نقل مسافر و همچنین طرح افزایش ایمنی در قالب طرح جامع در سراسر کشور به اجرا در می آید.

رئیس ستاد مرکزی سفرهای کشور، زوایای دیگر طرح افزایش ایمنی و حمل و نقل مسافران را تداوم فعالیت مراکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سنگین در ایام تعطیلات نوروز، اعمال مدیریت سرعت در طول راه ها، نظارت جامع بر شرکت های مسافربری، کنترل نرخ بلیت های پیش فروش، شناسایی و بررسی مسیرهای بحرانی، اطلاع رسانی سامانه پیام کوتاه 3000143 در جهت برقراری ارتباط با مسافران ، در راستای تامین رفاه و امنیت گردشگران نوروز 92 دانست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار