رییس اتحادیه لوازم خانگی با بیان اینکه قیمت محصولات لوازم خانگی در چندماه اخیر تغییر چندانی نداشته گفت:ادامه روند ممنوعیت ثبت سفارش ،بازار را در چند ماه آینده با کمبود مواجه می سازد.

محمد طحان‌پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، وضعیت قیمتی لوازم خانگی در چند ماه اخیر ، اظهار داشت: قیمت لوازم خانگی از دو ماه گذشته تغییر چندانی نداشته و تنها برخی از لوازم خانگی لوکس که آبشن های جدید دارند افزایش قیمت اندکی داشته اند.
وی ادامه داد: این افزایش قیمت نیز مربوط به بخش هایی بوده که تکنولوژی تولید کالاها تغییر یافته و محصولاتی با آپشن های جدید به بازار عرضه شده است.

رییس اتحادیه لوازم خانگی در خصوص ممنوعیت واردات لوازم خانگی ، تصریح کرد: بر اساس تصمیم وزارت صنعت معدن و تجارت ،ثبت سفارش لوازم خانگی ممنوع شده واین ممنوعیت همچنان ادامه دارد، اما کالاهایی که از گذشته ثبت سفارش شده اند، هنوز به کشور وارد و یا از گمرکات ترخیص می شوند.

طحان پور خاطرنشان کرد: با توجه اینکه گمرک هنوز مجاز به ترخیص کالاهای وارد شده از گذشته است کمبودی در بازاروجود ندارد اما ادامه این روند می تواند بازار را در ماه‌های آتی با کمبود جدی مواجه کند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار