مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 اسفندماه جاری برای نخستین بار و با حضور 150 هنرمند، مانور آمادگی استقبال از مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حمیدرضا واعظی‌زاده در حاشیه نشست کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مانور آمادگی ستاد تسهیلات سفر کهگیلویه و بویراحمد به منظور اعلام آمادگی استان در زمینه استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مانور دستگاه‌های خدمات‌رسان آمادگی خود را در راستای فراهم کردن خدمات و امکانات مورد نیاز مسافران نوروزی اعلام می‌کنند.

واعظی‌زاده از شرکت 150 هنرمند در مانور استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: 150 هنرمند در این مانور به ارائه برنامه‌های فرهنگی، آواها، نواها، موسیقی و جلوه‌های از زندگی مردم و عشایر می‌پردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هنرمندان در این مانور در قالب کاروان شادی در نقطه به نقطه استان از 20 اسفندماه جاری تا 5 فروردین به اجرای برنامه می‌پردازند.

واعظی‌زاده بلوار عدل بویراحمد را مکان آغازین و افتتاح مانور استقبال از مسافران نوروزی عنوان کرد و یادآور شد: در این مانور برخی از هنرمندان نیز به تولید زنده صنایع دستی مشغول می‌شوند.

16 نمایشگاه صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد برپا می‌شود

وی با اشاره به برگزاری 16 نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان خاطرنشان کرد: در راستای توسعه و ترویج بنگاه‌ها و هنرمندانی که به کار صنایع دستی مشغول هستند، 16 نمایشگاه با تخفیف 30 تا 50 درصد در سطح کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

واعظی‌زاده تأکید کرد: با توجه به این‌که استان دارای هشت شهرستان است این نمایشگاه‌ها در ورودی این شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
برچسب ها: مسافران ، هنرمتد ، مانور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.