مراسم قدردانی از فعالان برتز در حوزه های علمی، نوآوری و اجرایی بهداشت محیط و معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره علمی بهداشت محیط ایران امروز چهارشنبه نهم اسفند ماه در ساختمان مرکزی دانشکده علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، برگزیدگان چهارمین جشنواره علمی بهداشت محیط ایران در بخش های مختلف توسطط خیات داوران به شرح زیر اعلام شد:

در بخش مقاله: امیر حسین محوی، ادریس بذرافشان  و حشمت الله نورمردای به عنوان رتبه ای اول تا سوم معرفی شدند. همچنین مهندس مریم سرخوش مورد تقدیر هیأت داوران قرار گرفت.

در بخش کتاب: در بخش تالیف کتاب هیچ یک از آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره حایز امتیاز لازم برای رتبه های اول تا سوم نگرید و  در بخش ترجمه نیز دکتر بهزاد شاهمرادی و مهندس حسن اصلانی به عنوان رتبه های دوم تا سوم معرفی شدند. گفتنی است در این بخش هیچ کتاب ترجمه شده ای رتیه اول شناخته نشد.

در بخش پایان نامه دکتری: در این بخش هیچ یک از آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره حائز امتیاز لازم برای رتبه های اول و دوم نشد؛ اما دکتر عباس شاهسونی به عنوان رتبه سوم  انتخاب شد.

در بخش ابداع و اختراع:  در این بخش هیچ یک از آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره حائز امتیاز لازم برای رتبه های اول و دوم نشد؛ اما مهندس غلامعلی حقیقت به عنوان رتبه سوم  انتخاب شد.

در بخش پژوهشگران جوان: دکتر ادریس حسین زاده به عنوان رتبه اول معرفی شد و رتبه دوم مشترکاً به مهندس محمود تقوی و دکتر رضا درویشی چشمه سلطانی اختصاص یافت.

در بخش فعالیت اجرایی بهداشت محیطی: در این بخش هیچ یک از آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره حائز امتیاز لازم برای رتبه های اول نشد؛ و مهندس فرجاد باطنی و مهنس فروع صمدنژاد به طور مشترک رتبه دوم و مهندس محمد دانه زن و مهندس اسدالله چولکی به طور مشترک رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

یادآور می شود؛ مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره علمی بهداشت محیط ایران امروز همزمان با روز بهداشت محیط(11 اسفند ماه) امروز چهارشنبه نهم اسفند ماه با حضور دکتر کاظم ندافی ـ رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، دکتر علی رضا مصداقی نیا، رئیس انجمن علمی بهداشت محیط ایران و رئیس جشنواره علمی بهداشت محیط ایران و جمعی از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان در ساختکان مرکزی دانشکده علوم پزشکی تهران برگزار شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار