تیم تراکتورسازی تبریز در نخستین دیدار خود در رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با حمایت 85 هزار تماشاگر فهیم تبریزی با پیروزی بر تیم الجزیره امارات گام اول را محکم برداشت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، در این دیدار که عصر روز سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، تراکتورسازی ایران با حساب سه بر یک حریف خود را شکست داد تا به سه امتیاز حساس این دیدار دست یابد.

در این دیدار تراکتورسازی از همان ابتدا با ارایه یک بازی منطقی و با برنامه چندین بار در نیمه نخست روی دروازه حریف خطرساز شد که این حملات در دقیقه 36 به ثمر نشست و سیدمهدی سید صالحی نخستین گل آسیایی خود را با ضربه سر درون دروازه تیم الجزیره امارات جای داد و نیمه نخست با همین نتیجه به سود میزبان پایان پذیرفت.

با شروع نیمه دوم بازهم حملات تراکتورسازی بر روی دروازه حریف تداوم یافت تا اینکه جواد کاظمیان در دقیقه 59 موفق شد دروازه بان تیم الجزیره امارات را برای بار دوم تسلیم کند.

در حالی که بازی با برتری محسوس تیم میزبان ادامه داشت، تیم الجزیره در دقیقه 79 با استفاده از غفلت مدافعان تراکتورسازی توسط علی احمد یکی از گل های خورده خود را جبران کرد و فاصله را به یک گل کاهش داد.

یک دقیقه بعد از به ثمر رسیدن این گل مسعود ابراهیم زاده یار تازه وارد تراکتورسازی روی پاس زیبای سید مهدی سیدصالحی گل سوم تیم خود را وارد دروازه تیم میهمان کرد و بازی با حساب سه بر یک به سود تیم میزبان پایان پذیرفت.

تان های داور چینی با کمک هو ومینگ و هان وی دو هموطن دیگر خود این بازی را قضاوت کرد.

های در این دیدار به محمد نصرتی از تیم میزبان کارت زرد نشان داد و محمد ابراهیمی دیگر بازیکن تراکتورسازی را با دادن کارت زرد دوم و متعاقب آن کارت قرمز در دقیقه 83 از زمین بازی اخراج نمود.

تراکتورسازی ایران با کسب سه امتیاز این دیدار در مکان نخست گروه الف قرار گرفت.

دیگر دیدار این گروه را تیم های الشباب عربستان و الجیش قطر در عربستان برگزار می کنند

آسیا به تماشاگران تراکتورسازی افتخار خواهد کرد. در کنار تیم تراکتورسازی، تماشاگران این تیم نیز از برندگان این بازی بودند. 90 هزار تماشاگر حاضر در در ورزشگاه فقط به تشویق تیم خود پرداخته و کوچک‌ترین اهانتی را به تیم حریف نکردند.

امروز آسیا با پدیده جدید تماشاگران تراکتورسازی آشنا شد که طول 90 دقیقه به تشویق و حمایت تیم خود پرداخته و هیچ گونه مسئله حاشیه ای در ورزشگاه ایجاد نکردند.

یار دوازدهم ‌تراکتورسازی در این پیروزی نقش پر رنگی داشته و امروز آسیا به تراکتورسازی بابت داشتن چنین تماشاگرانی افتخار خواهد کرد که در این بازی فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی خود را به نمایش گذشته و نشان دادند که فراتر از آسیا هستند/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.