مدیركل پست استان كرمانشاه گفت: این استان به جهت اهتمام در ارتقای كیفیت فعالیت های پستی رتبه دوم را در سه ماهه سوم سال جاری كسب كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

'حاتم سلیمانی' روز چهارشنبه افزود: در راستای اجرای طرح پیشنهاد شده از سوی وزارت پست جمهوری اسلامی ایران با عنوان ' برنامه راهبردی شركت پست'، دبیرخانه كمیته كیفیت راه اندازی شد و كارشناسان و مسوولان ادارات ستادی و اجرایی استان با جدیت وارد عمل شدند.

وی گفت: براساس مدل 'بی. اس. سی'، كار فعال سازی شبكه را انجام دادیم و كمیته ای را با عنوان ' كام ' به معنای ' كارت امتیازی متواضع ' كه در كل كشور اجرا می شود، در استان دایر كردیم كه طبق آن هر ماه بخش های مختلف در رابطه با سنجش های كیفی تعریف شده، ارزیابی می شود که این ارزیابی ها با توجه به چهار فاكتور توزیع بموقع مرسولات، نرم افزار سیستم جامع قبول، میزان انطباق كیفی داخلی و میزان انطباق كیفی خارجی صورت می گیرد.

سلیمانی در پایان گفت: در سال گذشته كرمانشاه به لحاظ كیفی جایگاه مناسبی نداشت و جز 10 استان انتهای جدول بود، هم اكنون به جایگاهی رسیده كه هم در زمینه بحث كیفیت و هم در زمینه درصد تحقق پیش بینی می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

524 واحد پستی هم اكنون در سطح استان كرمانشاه شامل دفاتر پستی دولتی، آی سی تی روستایی، دفاتر پیشخوان شهری و نمایندگی های پستی دایر است./ع

برچسب ها: رتبه دوم ، فعالیت ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.