مدیرکل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی در آیین تودیع و معارفه رییس منطقه 11 گفت: تمرکز زدایی و هیات امنایی کردن دانشگاه مهمترین کاردانشگاه آزادبوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مسعود بنی اسد افزود: دانشگاه آزاداسلامی بزرگترین پروژه نظام است که به برکت ایده و تفکر حضرت امام خمینی (ره) و کمک مالی آن بزرگوار، فضایی برای تحصیلات عالیه همه اقشار ملت مهیاشد. این پروژه عظیم امروز با 450 واحد و مرکز در سراسر کشور نور افشانی می کند و با یک و نیم میلیون دانشجو، یکی از سه رکن اصلی آموزش عالی در کشور است.

وی، تصریح کرد: هرزمانی که تلویزیون خود را روشن می کنیم می بینیم که از افتخارات ملی کشور ما یاد می شود و این موجب سرافرازی ماست که دانشگاه آزاداسلامی در این امر مهم پیشرو و تاثیر گذار است.

وی، با تاکید بر هیات امنایی شدن دانشگاه ها یادآورشد: باید سیاست متمرکز گذشته تغییر پیدا می کرد که دکتر دانشجو با جدیت و در مدت سه ماه این مهم را انجام داد و از ابتدای سال 92 با تفویض اختیارات به استان ها، پروژه هیات امنایی شدن استان ها عملیاتی می شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر تولید دانش دارند و می فرمایند: اگر علم داشته باشیم در عرصه های جهانی نیز حرفی برای گفتن داریم و تولید اندیشه درست و صحیح مهمترین راهکار است.

رییس جدید منطقه 11 افزود: «سرلوحه کار دانشگاه آزاد اسلامی در حقیقت پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری است. ایشان همواره تاکید دارند، هر جا که هستید و هرکاری که می کنید، آن را کم نشمارید و خوب انجام دهید، وظیفه اصلی ما خوب کارکردن و وحدت است./س

 
برچسب ها: دستاورد ، دانشگاه ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.