فرمانده انتظامی كشور گفت: شاخصهای امنیت احتماعی و سرقت در كشور هم اكنون درحد نرم عادی است و افزایش 20درصدی سرقتهای شهریور تا آبانماه كنترل شده و تا سطح نرمال كاهش یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، 'سردار اسماعیل احمدی مقدم' در حاشیه صبحگاه مشترك نیروی انتظامی در اهواز افزود: با افزایش شاخص سرقت هادر ماههای مورد اشاره اقدامات قضایی و انتظامی به ویژه دربحث سرقتهای خشن دردستور كار قرار گرفت و از سوی دیگر اقدامات اقتصادی دولت نیز دراین راستا موثر بود.

وی افزود: برابر شاخص های موجود روندافزایشی سرقتها در كشور از آذرماه رو به كاهش گذاشته وهم اكنون درآستانه پایان سال به سطح نرمال رسیده و توانسته ایم در نقطه پایان سال این افزایش را مهار كنیم.

فرمانده انتظامی كشور در رابطه با آیینهای چهارشنبه آخرسال اظهار داشت: ما با تخلیه هیجان جوانان و نوجوانان مخالف نیستیم ولی نمی توان اجازه داد این روز بهانه ای برای َآشوب و برهم زدن امنیت اجتماعی خانواده ها و مردم شود.

سردار احمدی مقدم گفت: برابر وظیفه ای كه برای تامین امنیت عمومی داریم ، در این مناسبت با خطرآفرینان و ایجاد كنندگان مزاحمت برای مردم و اوباش گری و رفتارهای ناپسند و تجمعها برخورد می كنیم.

وی به خانواده ها توصیه كرد: درصورت تمایل به بیرون رفتن ازخانه و تفریح دراین روز از ساعات اولیه شب فرزندان نوجوان خود را همراهی كنند و حتما براستفاده آنان از وسایل كم خطر نظارت كنند و با اتخاذ اقدامهای احتیاطی و مراقبتی از بروز حوادث ناگوار در این روزپیشگیری شود.

فرمانده انتظامی كشور دراین گفت وگو همچنین از رشد شاخصهای امنیت در خوزستان قدردانی كرد و گفت: ارزیابی ما از پیشرفت همكاران نشان دهنده كاهش سرقتها و مشكلات مرزی (نظیر قاچاق سلاح ومواد ) در استان می باشد كه جای تقدیر دارد.

سردار احمدی مقدم گفت: یكی از مشكلات عمده در خوزستان مربوط به تصادفات بود كه با اتخاذ تدابیر لازم خوشبختانه شاهد كاهش این شاخص وكسب رتبه سوم كشوری دركاهش تصادفات دراستان بوده ایم ودرمجموع شرایط امنیتی استان نسبت به گذشته نیز بهبود یافته است.

وی تصریح كرد: نیروی انتظامی در آستانه نوروز با پیش بینی های مختلفی كه داشته تلاش كرده امنیت تردد و اقامت مهمانان نوروزی را در مناطق مختلف استان تامین كرده و موجبات سفر و اقامت خوشی را برای آنان فراهم كند،ما به مردم قول می دهیم حداكثر تلاشمان را می كنیم تا امسال بهترین نوروز را درپیش رو داشته باشند./س


برچسب ها: شاخص ، امنیت ، نرمال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.