مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از تشکیل شورای مشورتی بانوان بهزیستی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حسین سعیدی در جلسه هماهنگی تشکیل شورای مشورتی بانوان این سازمان گفت: با توجه به نقش تاثیرگذار سازمان بهزیستی بر جامعه و خانواده و تخصصی بودن فعالیت‌های این نهاد از یک طرف و انتظار سایر دستگاه‌های نظارتی از بهزیستی از طرف دیگر، تشکیل شورای مشورتی بانوان در دستور کار قرار گرفته است.

وی شناخت نقاط قوت و ضعف برنامه‌ها، مطالعه روی خدمات تخصصی سازمان در حوزه زنان و خانواده و تقویت این فعالیت‌ها و شناسایی خلاءهای قانونی و ضعف‌های اجرایی را از اهداف تشکیل این شورا عنوان کرد.

مشاور امور بانوان بهزیستی نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: این شورا سعی دارد با بحث و بررسی مباحث مربوط به فعالیت‌های تخصصی سازمان در حوزه زنان و خانواده به شناسایی نقاط ضعف و قوت این فعالیت‌ها بپردازد و در راستای تقویت این فعالیت‌ها برنامه ریزی کند.

ثریا جلالی ادامه داد: علاوه بر حوزه اجتماعی که به صورت تخصصی در خصوص زنان سرپرست خانوار فعالیت‌هایی انجام می دهد، در سایر حوزه‌ها نیز اقدامات بسیار مناسبی در مبحث زنان و خانواده در دستور کار سازمان قرار دارد که نشان از اهمیت ویژه‌ای است که سازمان بهزیستی برای خانواده قائل است.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ارائه مشاوره توسط مراکز مشاوره و مراکز ترک اعتیاد، برگزاری همایش‌های مختلف توسط حوزه پیشگیری در بحث آگاه سازی خانواده‌ها، پیگیری امور مربوط به اشتغال و مسکن خانواده‌ها و انجام امور خانواده معلولین توسط گروه‌های CBR را از مهم ترین اقدامات بهزیستی در حوزه خانواده دانست.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: بهزیستی ، بانوان ، مشورتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.