تحرکات فلسطینیان در نوار غزه در حمایت از اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین ؛ شمار زیادی از فلسطینیان با تجمع مقابل دفتر صلیب سرخ در غزه اعتراض خود را به شهادت عرفات جرادات و دیگر اسرای اعتصاب کننده در زندان های اسرائیل نشان دادند. 

یکی از زنان فلسطینی شرکت کننده در این تجمع گفت: سخن من با اسرا این است که شما قهرمانان ما هستید و زندان نمی تواند قهرمانان را شکست دهد. ما هم از خواسته های شما حمایت و مثل شما در اینجا اعتصاب غذا می کنیم. کمیته های مقاومت مردمی فلسطین با برپایی خیمه تحصن در مقابل دفتر صلیب سرخ بر ضرورت وحدت و یکپارچگی برای آزاد کردن اسرا به هر وسیله ممکن تاکید کردند. 

ابومجاهد سخنگوی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین گفت: راهکارهای مقاومت برای آزادی اسرا همه امور از جمله اسارت نظامیان اسرائیلی برای مبادله آنها با اسرای فلسطینی را شامل می شود. بنابراین ملت ما با انتفاضه ای گسترده برای حمایت از مسئله اسرا روبروست. 
شرکت کنندگان در تظاهرات با حرکت به سمت محل برگزاری مراسم یادبود شهید عرفات جرادات در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر و سکوت بین المللی در برابر این جنایات شعار دادند. 

رحاب کنعان شاعر فلسطینی خطاب به مقامات و گروه های فلسطینی گفت: در اوج این غم و اندوه با ایجاد وحدت ملی فلسطینیان را اندکی شاد کنید تا بتوانیم به راه خود برای آزادی وطن و اسرای خود ادامه دهیم. بسیاری از فلسطینیان امیدوارند وحدت فلسطینیان اهرم فشاری بر رژیم صهیونیستی برای آزاد کردن اسرای فلسطینی باشد.





                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: تحرک ، فلسطین ، اسیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار