هر روز ابعاد بيشتري از همکاري صهيونيستها و گروههاي مسلح در سوريه فاش مي شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار ، همزمان با ارسال نامه شماری از افسران بلندپایه ارتش و فرماندهان سابق رژیم صهیونیستی برای دولت این رژیم و درخواست برای احداث بیمارستان صحرایی در مرزهای سوریه برای کمک به تروریستهای مسلح، ابعاد گسترده ای از همکاری میان این دو فاش می شود .

موضوع همکاری رژیم صهیونیستی با افراد مسلح در سوریه چیز جدیدی نیست اما موضوع جالب توجه در این مساله نامه ای است که اخیرا افسران بلندپایه و تعدادی از فرماندهان سابق برای دولت این رژیم نوشته و طی آن خواستار کمکهای به اصطلاح بشردوستانه برای مجروحان جنگ در سوریه و احداث بیمارستانی صحرایی در مرزهای این کشور شده اند .

هدف از ارسال این نامه از نگاه امضا کنندگان آن تلاشی برای ایجاد تغییرات مثبت در روابط آینده تل آویو - دمشق به عنوان راس جنگ عربها با اسرائیل خواهد بود .

امضا کنندگان این نامه تاکید کرده اند فرصت بوجود آمده را نباید براحتی از دست داد .

این طرح اخیرا از جانب سازمان امنیتی اسرائیل مطرح شد تا یادآور اعزام هفت مجروح مسلح به اسرائیل برای مداوای آنها باشد .

این در حالی است که چند ماه پیش نیز یکی از خبرنگاران تلویزیون اسرائیل با همکاری افراد مسلح از ادلب دیدار کرده و خواستار حمایت نظامی اسرائیل از گروههای مسلح برای براندازی نظام سوریه شده بود .

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که ارتش سوریه به پیشرویهای خود ادامه می دهد و موفق شد یکی از فرماندهان جبهه النصره و چهار افسر ترک را در یک مرکز ورزشی منطقه بستان الپاشا در حلب به قتل برساند .
برچسب ها: تروریست ، صهیونیست ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار