محمود عباس اعلام کرد اسرائيل قصد دارد در سرزمين‌هاي فلسطين هرج و مرج ايجاد کند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين روز دوشنبه اعلام کرد اسرائيل قصد دارد در سرزمين هاي فلسطين هرج و مرج ايجاد کند. 

عباس در رام الله در کرانه باختري در سخناني در پاسخ به درخواست دولت اسرائيل براي برقراري آرامش در کرانه باختري که در پي تظاهرات فلسطينيان در حمايت از فلسطيني هاي زنداني در فلسطين اشغالي صورت گرفت، گفت: اسرائيلي ها مي خواهند هرج و مرج ايجاد کنند و ما اين موضوع را مي دانيم اما به آنها اجازه نخواهيم داد به هدف خود برسند .

وي افزود: ما صلح و آزادي را براي زندانيان خواستاريم و به رغم اقدامات اسرائيلي ها تحت تاثير برنامه هاي نمايشي آنها قرار نخواهيم گرفت .فلسطيني ها روز يکشنبه تل آويو را به شکنجه منجر به فوت عرفات جراده، جوان فلسطيني زنداني در فلسطين اشغالي متهم کردند.

مرگ او به خشونت هاي جديد در کرانه باختري منجر شد و اوضاع اين منطقه را متشنج کرد. رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين گفت: ما عرفات جراده را از دست داديم و نمي توانيم به سادگي از کنار آن بگذريم . بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل در برابر افزايش تنش از تشکيلات خودگردان فلسطين خواست آرامش را در کرانه باختري برقرار کند. اسرائيل بيم دارد تنش در کرانه باختري تشديد و از کنترل خارج شود.



                           آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: عباس ، فلسطین ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار