عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: جمهوری اسلامی ايران توانسته طي 30 سال گذشته تمامي معادلات آمريکا را برهم زند بنابراين آنها از هر راه و روشي در تلاش‌ برای لطمه وارد کردن به نظام هستند و اين بار نيز از عرصه سينما و هنر وارد شده‌اند.

حجت‌السلام سید مرتضی حسینی نماینده قزوین، آبیک و البرز در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واکنش به اهدای جایزه اسکار به فیلم ضد ایرانی" آرگو" گفت: استکبار جهاني بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران به‌دنبال آسيب رساندن به اين نظام مقدس بوده چراکه ملت آگاه ایران دست آنها از تماميت ارضي ايران کوتاه کرده است.

وي با تاکيد بر اينکه ایران اسلامی به‌عنوان علمدار مقابله با استکبار جهاني در سطح بين‌المللي مطرح است، افزود: ايران توانسته طي 30 سال گذشته تمامي معادلات آمريکا را برهم زند بنابراين آنها از هر راه و روشي در تلاش‌ برای لطمه وارد کردن به نظام هستند و اين بار نيز از عرصه سينما و هنر وارد شده‌اند.

عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در پايان خاطرنشان کرد: تنها علت اهداي جایزه اسکار به فيلم " آرگو"، ضد ایرانی بودن آن است؛ اين فيلم علاوه بر آنکه ارزش هنری و فیلمسازی ندارد  از کيفيتي پايين برخوردار است.

گفتني است فيلم ضد ايراني آرگو روایتی هالیوودی از واقعه تسخیر سفارت‌خانه آمریکا به دست دانشجویان ایرانی در جریان وقوع انقلاب اسلامی ایران و فرار شش دیپلمات آمریکایی از ایران است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ضد ایرانی ، آرگو ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار