معاون تهذیب حوزه های علمیه گفت: زمینه ورود به انحرافات از آسیب‌های رایتل است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام حسینخانی در نشست فرهنگی «رایتل؛ توسعه ارتباطات یا توسعه ناامنی»،که به همت بسیج مدرسه علمیه معصومیه(س) قم در این مدرسه برگزار شد، با اشاره به ویژگی تصویری بودن خدمات اپراتور رایتل، اظهار داشت: احساس ناامنی و آسیب های خانوادگی، سست شدن تدریجی ارتباط همسران، زمینه سازی برای رویارویی والدین و فرزندان و زمینه سازی برای انتخاب گزینه های انحرافی را از آسیب های مکالمه تصویری برشمرد .

وی با اشاره به تأکید متون دینی بر مراقبت از نگاه، افزود: گفته می شود که عرضه سیمکارت رایتل به افراد کمتر از سی سال ممنوع است، اما در جواب باید گفت که با این شرط، امنیت اخلاقی افراد بالای 18 سال تأمین نمی شود و نمی توان دسترسی کودکان یک خانواده از امکانات این سیمکارت را نادیده گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینخانی با تأکید بر لزوم خاص مسئولان نظام به این موضوع، تاکیدکرد: مسئولان جمهوری اسلامی ایران، وظیفه خاصی در گسترش ارزش های دینی و رفع موانع تربیت اسلامی در جامعه بر عهده دارند که نباید از آن غافل شوند.

بنا به گفته سخنگوی بسیج مدرسه علمیه معصومیه(س)، از اپراتور رایتل درخواست حضور کارشناس در این نشست علمی شد که با بی توجهی مسئولان این شرکت همراه بود.

یادآ ور می شود : با توجه به آثار و پیامد های استفاده از رایتل ،حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و علوی گرگانی، حکم به حرمت خرید و فروش این نوع سیمکارت داده اند./س

برچسب ها: قم ، آسیب ، رایتل ، غیرمجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.