فرمانده ‌انتظامی بیرجند از کشف و ضبط شش تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند

محمد شجاعی‌نسب در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بیرجند اظهار کرد: هرچه آسیب‌ها بیش‌تر باشد باید برنامه‌های پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر فراگیرتر و جدی‌تر باشد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های نیروی انتظامی در حوزه اجرا و مقابله با قاچاق مواد مخدر و توزیع آن در سطح جامعه خیلی خوب بوده و فعالیت‌های خوبی در حوزه مبارزه و پیشگیری از اعتیاد از طریق آموزش و پرورش و مشاوره انجام شده است.

فرمانده ‌‌انتظامی بیرجند افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان‌های بیرجند و خوسف شش تن انواع مواد مخدر کشف ‌و ضبط شده است.

شجاعی‌نسب اضافه کرد: در راستای کشف این میزان مواد مخدر 335 توزیع‌کننده و 967 حمل‌کننده مواد مخدر دستگیر و 185 خودرو در این شهرستان توقیف شده‌اند.

وی گفت: در زمینه آگاه‌سازی و پیشگیری از اعتیاد نهادهای و ادارات مختلف تلاش‌هایی را داشته‌اند که نیاز به توجه بیشتری در این زمینه هستیم.

فرمانده ‌انتظامی بیرجند اظهار کرد: با وجود هزینه‌های سنگینی که داریم وقتی معتادان بهبود یافته به جامعه برمی‌گردند چون از حمایت‌های کافی برخوردار نیستند و شغل و مسکن مناسبی ندارند مجدد به سراغ مواد رفته و معتاد می‌شوند.

شجاعی‌نسب متذکر شد: اگر همه سازمان‌ها در بحث حمایت از معتادان با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند این همکاری‌ها و تلاش‌ها سبب می‌شود آنها فعالیت‌های سالم داشته باشند./س

برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.