گروه "شهنازی" به سرپرستی و آهنگسازی داریوش پیرنیاکان و خوانندگی حمیدرضا نوربخش در تاریخ ها 10 و 11 اسفند ماه ساعت 20 در تالار رودکی اصفهان قطعاتی را در آوازهای اصفهان و دشتی به روی صحنه خواهند برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي تالار رودكي؛ گروه "شهنازی" به سرپرستی و آهنگسازی داریوش پیرنیاکان و خوانندگی حمیدرضا نوربخش  در تاریخ ها 10 و 11 اسفند ماه ساعت 20 در تالار رودکی اصفهان واقع در ملک شهر  قطعاتی را در آوازهای اصفهان و دشتی به روی صحنه خواهند برد.

در بخش اول این کنسرت که در آواز بیات اصفهان است، قطعات پیش در آمد، تصنیف به اصفهان رو، تصنیف مرغ سحر دوم و رنگ اصفهان از ساخته های استاد علی اکبر شهنازی و چهارمضراب بیات راجه ساخته داریوش پیرنیاکان اجرا می شود.

بخش دوم به آواز دشتی اختصاص دارد که قطعات اورتور دشتی، تصنیف مپرس، بازگشت(چهارمضراب دشتی)، تصنیف دلربا، و تصنیف وفا از ساخته های داریوش پیرنیاکان به روی صحنه می رود.

اعضای گروه شهنازی در این کنسرت داریوش پیرنیاکان(تار)، حمید رضا نوربخش(آواز)، سیامک جهانگیری(نی)، روزبه رحیمی(سنتور)، آرش فرهنگفر(تنبک)، حامد جوکار(تارباس)، قاسم رحیم زاده (تار)، زکریا یوسفی(دف) هستند.

گروه شهنازی از ابتدای سال 1391 اجراهایی در شهر های تهران، تبریز و همدان داشت و قرار است تور این کنسرت در شهر های دیگر نیز ادامه یابد رس/.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار